مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

امين منوچهري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: استقلال خيلي برتر از ذوب آهن بود و ما حتما بايد 3 امتياز اين ديدار را به دست مي آورديم. ذوب آهن هم در چند صحنه روي دروازه استقلال خطرساز شد اما بخت با ما يار بود که توانستيم از موقعيتي که بدست آمد به خوبي استفاده کنيم و بازي را ببريم. برد در اين ديدار خانگي اهميت زيادي براي استقلال داشت.

وي در خصوص گل 3 امتيازي که براي استقلال به ثمر رساند، افزود: اين گل نتيجه زحمت همه بچه هاي استقلال بود. همه براي اين گل زحمت کشيدند و اين از خوش شانسي من بود که گل به نام من تمام شد. اين برد هديه من به هواداران استقلال است که در بازي ديشب با صبوري تيم را تشويق کردند و نتيجه صبرشان را هم گرفتند.

منوچهري با بيان اينکه مي خواهد جواب اعتماد امير قلعه نويي را بدهد، گفت: من به استقلال آمده ام تا بهترين بازيها را براي اين تيم به نمايش بگذارم. امير قلعه نويي به من اعتماد کرده و من هم مي خواهم پاسخ اعتمادش را بدهم خودم مي دانم انتظارات در استقلال خيلي از من زياد است و زير ذره بين قرار دارم به همين دليل بايد هر بازي بهتر از بازي قبل باشم.

وي با اشاره به اينکه استقلال در هفته هاي آينده بهتر خواهد شد، ادامه داد: تيم ما هنوز به آمادگي صد در صد نرسيده است. استقلال براي بهتر شدن به زمان نياز دارد و من به هواداران قول مي دهم در هفته هاي آينده بازيهاي بهتري را از تيم خواهند ديد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com